wtorek, 27 sierpnia 2013

(Nie)ŚwiadomoŚĆ własnego wyglĄdu

Ostatnio naszła mnie pewna myśl... Spotkałam na ulicy pewną dziewczynę. Młoda, pewnie uczennica, bardzo ładna, ładnie ubrana, zadbana do najmniejszego szczegółu. Włosy piękne, długie, rozpuszczone. Modnie natapirowane (pewnie tona lakieru zeszła), długa grzywka, również natapirowana, w niedbały sposób 'zarzucona' do tyłu. Niby efekt robiący wrażenie. A jednak, dziewczę szczuplutkie, drobniutkie z bardzo pociągłą twarzą - wręcz przesadnie wydłużoną. Grzywka zaczesana do tyłu jeszcze tę pociągłość twarzy pogłębia, tak, że pierwsze, co się rzuca w oczy patrząc na tę - nie da się ukryć - atrakcyjną dziewczynę, to 'końska' twarz.

I to mnie skłoniło do pewnej refleksji. Nie jestem jeszcze tak stara, a jednak pamiętam, że 'w moich czasach' każda dziewczyna miała świadomość swojego ciała, swoich mankamentów. Niezależnie od tego, czy było to przyczyną kompleksów, wstydu, czy nie robiło wrażenia na właścicielce - kobiety potrafiły w odpowiedni sposób traktować ów mankament. I tak właśnie na przykładzie przesadnie pociągłej twarzy - oczywistym było, żeby fryzurą tę nadwyżkę kompensować. I od razu tłumaczę: nie chodzi mi o zakrywanie, chowanie się po kątach ze swoimi wadami, a o zwyczajne maskowanie, optyczne niwelowanie niedoskonałości.

Zastanawiam się, co powoduje dziewczynami w dzisiejszych czasach. Gonią za modą nie bacząc na ewentualne oszpecenie się. Wiem, że głównie chodzi o to, żeby nie mieć kompleksów, żeby kochać siebie, itd., ale chyba zmierzamy (globalnie) ku jakiemuś, niekoniecznie dobremu narcystycznemu ekshibicjonizmowi.

Nawet już nie chodzi o mankamenty, ale o świadomość swojego ciała. Dziewczyny, młode kobiety nie zastanawiają się (lub nie wiedzą) nad tym, w czym wyglądają dobrze, a w czym niekorzystnie. Kiedyś widziałam zdjęcie piosenkarki Cheryl Cole, która jest wyjątkowo chudziutką, drobną kobietą, w jakiejś obcisłej sukience i włosami natapirowanymi i napuszonymi tak, że głowa przybierała wielkość piłki plażowej nadzianej na pal.  Kiedyś były takie dziwaczne laleczki...

Naprawdę nie apeluję tu do jakiegoś przesadnego dbania o swój wygląd, a o zwykłą estetykę...


2 komentarze:

  1. Nazywam się Ulrika Charles. Po wielkiej walce zerwałem z miłością mojego życia. Powiedział, że to koniec między nami i że nigdy więcej nie zabierze mnie z powrotem po tym, jak wiele razy skończyłem z nim rzeczy.
    Uświadomiłem sobie tylko, że był miłością mojego życia po tym, jak go straciłem.
    Chcę go odzyskać, ale nie chcę znowu go zranić. Nie jestem pewna, czy uda mi się go odzyskać, wygląda na to, że zmierza ku swojemu życiu.
    Natknąłem się na coment online, przeczytałem post od pani ze Szwecji o nazwie Katie Mburgs, dała ona świadectwo, jak jej ex powrócił do niej po 2 latach rozłąki, pozostawiła adres e-mail {dr.oduduwaspellcaster@gmail.com } zeznała, że ​​Duchowy Uzdrowiciel o imieniu Oduduwa zaserwował w jej imieniu zaklęcie.
    Wysyłam wiadomość e-mail na ten sam adres e-mail i wyjaśniam każdy mój problem z małżeństwem, Oduduwa obiecuje, że wróci do mego męża w ciągu 2 dni, podjąłem próbę i ku mojemu największemu zaskoczeniu stało się dokładnie tak, jak obiecał. mój mąż zadzwonił do mnie telefonicznie z nieznajomym numerem, przeprasza i ustala datę spotkania.
    zrobiliśmy to i dzisiaj żyjemy razem szczęśliwie jako rodzina. Jestem wdzięczny. dzięki temu wspaniałemu człowiekowi.
    Początkowo obawiałem się wątpliwości, ale próbuję i działa to dla mojego dobra. Jestem pewien, że to też zadziała dla ciebie, na 100%.
    Najbardziej skuteczne zaklęcie zaklęcia ze Świątyni Oduduwa
    Wszystkie czary są rzucane w ciągu 84 godzin
    możesz uzyskać szybką promocję pracy, Czar do sławy, Moc i bogactwo.
    Zaklęcie, aby zatrzymać rozwód. Zaklęcie, aby znaleźć prawdziwą miłość. voodoo-zaklęcie dla GOOD-LUCK
    Zaklęcie miłości, by uratować twoje małżeństwo od innej kobiety. Zaklęcie na WIN Sport GAMES
    Kontaktowy adres e-mail: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com
     WhatsApp +2348109844548

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, mam na imię Agnieszka Mary, ale mieszkam w Waterton Lakes National Park w Kanadzie z moim mężem. Słowa te nie wyjaśniają, jak bardzo jestem podekscytowany na przywrócenie mojego zepsutego małżeństwa, a teraz mój mąż wrócił całkowicie, pozostawiając mnie i nasze dzieci na inną kobietę. Jesteśmy małżeństwem od wielu lat, a podczas naszego małżeństwa doszło do serii walk, które trwały, aż w końcu wyjechał z naszymi dziećmi i przeprowadził się do Melbourne, by być z inną kobietą. Zablokował wszystkie środki kontaktu, unieważniając komunikację. Czułem, że moje życie się skończyło, a moje dzieci myślały, że już nigdy nie zobaczą swojego ojca. Starałem się być silny tylko dla moich dzieci, ale nie mogłem kontrolować bólów, które dręczyły moje serce, byłem pochłonięty przez smutek i ból, ponieważ naprawdę go kochałem. Każdego dnia i nocy myślę o nim i zawsze chciałbym, żeby wrócił ze mną, dosłownie szaleję i potrzebuję boskiej interwencji, więc opowiedziałem każdy mój problem mojemu przyjacielowi, który kiedyś miał podobne wyzwania. Odesłała mnie do bardzo wpływowego człowieka o nazwisku DoctorIgbinovia. Powiedziała, że ​​był jedynym powodem szczęścia, którym cieszyła się do dziś. Drigbinovia może pomóc naprawić zerwane relacje, powiedziała, że ​​muszę go osądzić. Skontaktowałem się z nim na jego adresach e-mailowych doctorigbinovia93@gmail.com, a on dał mi instrukcje, co mam zrobić, a potem zrobił zaklęcie miłosne dla mnie. Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu, po trzech tygodniach mój mąż zadzwonił do mnie i powiedział mi, że tęsknił za nami tak bardzo jak dzieci, byłem tak zaskoczony, moje serce było pełne radości i podniecenia i zacząłem ocieniać moje łzy. Przeprosił za swój błąd i przeprosił za ból, jaki wyrządził mi i dzieciom. Tak do nas wrócił, z wielką miłością i radością, i od tego dnia nasze małżeństwo było teraz silniejsze niż wcześniej. Dzięki Drigbinovi jest bardzo potężny, więc postanowiłem podzielić się moją historią ze względu na te kobiety i mężczyzn który doświadczył tego, co się stało. Chcę, żebyś wiedział, że istnieje rozwiązanie. Drigbinovia jest rozwiązaniem, prawdziwym i potężnym spellcasterem, który modlił się o to, by przez długi czas pomagał kobietom i dzieciom w czasie bólu. Ma też czary do leczenia HIV, raka itp. DOBRE SZCZĘŚCIE

    OdpowiedzUsuń