wtorek, 27 sierpnia 2013

w zawieszeniu

Lubię czasem wystawać w oknie. Nawet często mi się zdarza. Praktycznie za każdym razem przechodząc obok okna, zatrzymuję się, żeby popatrzeć. Niczemu się nie przypatruję, nikogo nie czekam. Po prostu stoję i patrzę. Może i mój widok z okna jest dość ograniczony. Może i nic się nie dzieje, ale ja właśnie na tę nicość lubię patrzeć. Na ten niewielki kawałek świata, który nie ma pojęcia o moim istnieniu. Na sklep z farbami naprzeciwko. Na Nostromo, które chyba już od dawna nie funkcjonuje… Na puste martwe samochody zaparkowane wzdłuż trawnika. Na wielką jemiołę przyrośniętą do gałęzi dwadzieścia metrów nad ziemią. Tyle ludzi tędy przechodzi i nikt nawet nie wie, że tu wisi taka jemioła… Że ja stoję i patrzę. Bez wyrazu. Bez emocji. Tak dla samego patrzenia. Na te odległe światła ulic. Domów.. Jest wieczór. Czasem przejedzie samochód. Przejdzie jakiś człowiek. Właściwie postać, bo przecież nie widzę dokładnie… Szybki krok pani na obcasach..
Głośna dyskusja podchmielonych panów… Samotne dźwięki zabijające ciszę. Tę ciszę, która brzmi tak pięknie. Tak spokojnie. Idealnie. A przecież mieszkam na jednej z najbardziej ruchliwych ulic w mieście. A teraz… nie ma nic. Tylko moje oczy wbite gdzieś w przestrzeń... Powoli staję się częścią tej nicości. Tej pustki. Chyba tego potrzebuję. I dlatego tak często wpatruję się w to okno. Żeby poczuć się jak kolejny stały element krajobrazu. Jak ta jemioła. Jak coś, co jest tu od zawsze, ale nie ma większej wartości.
To nie jest melancholia, to sentyment. Niespokojna dusza najbardziej potrzebuje chwili kontemplacji. Wyciszenia, uziemienia. Najcenniejsze są właśnie te chwile, kiedy odrywam się od rzeczywistości, od nerwów, radości, żalu i uśmiechu. Od wszystkich emocji. Lubię być ciszą.

1 komentarz:

  1. Nazywam się Ulrika Charles. Po wielkiej walce zerwałem z miłością mojego życia. Powiedział, że to koniec między nami i że nigdy więcej nie zabierze mnie z powrotem po tym, jak wiele razy skończyłem z nim rzeczy.
    Uświadomiłem sobie tylko, że był miłością mojego życia po tym, jak go straciłem.
    Chcę go odzyskać, ale nie chcę znowu go zranić. Nie jestem pewna, czy uda mi się go odzyskać, wygląda na to, że zmierza ku swojemu życiu.
    Natknąłem się na coment online, przeczytałem post od pani ze Szwecji o nazwie Katie Mburgs, dała ona świadectwo, jak jej ex powrócił do niej po 2 latach rozłąki, pozostawiła adres e-mail {dr.oduduwaspellcaster@gmail.com } zeznała, że ​​Duchowy Uzdrowiciel o imieniu Oduduwa zaserwował w jej imieniu zaklęcie.
    Wysyłam wiadomość e-mail na ten sam adres e-mail i wyjaśniam każdy mój problem z małżeństwem, Oduduwa obiecuje, że wróci do mego męża w ciągu 2 dni, podjąłem próbę i ku mojemu największemu zaskoczeniu stało się dokładnie tak, jak obiecał. mój mąż zadzwonił do mnie telefonicznie z nieznajomym numerem, przeprasza i ustala datę spotkania.
    zrobiliśmy to i dzisiaj żyjemy razem szczęśliwie jako rodzina. Jestem wdzięczny. dzięki temu wspaniałemu człowiekowi.
    Początkowo obawiałem się wątpliwości, ale próbuję i działa to dla mojego dobra. Jestem pewien, że to też zadziała dla ciebie, na 100%.
    Najbardziej skuteczne zaklęcie zaklęcia ze Świątyni Oduduwa
    Wszystkie czary są rzucane w ciągu 84 godzin
    możesz uzyskać szybką promocję pracy, Czar do sławy, Moc i bogactwo.
    Zaklęcie, aby zatrzymać rozwód. Zaklęcie, aby znaleźć prawdziwą miłość. voodoo-zaklęcie dla GOOD-LUCK
    Zaklęcie miłości, by uratować twoje małżeństwo od innej kobiety. Zaklęcie na WIN Sport GAMES
    Kontaktowy adres e-mail: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com
     WhatsApp +2348109844548

    OdpowiedzUsuń