poniedziałek, 26 sierpnia 2013

W tym blogu zamierzam zawrzec te myśli, które najczęsciej przychodzą mi do głowy przeglądając internet, ale też podczas codziennych czynności. Podział bloga na 2 dziedziny - z życia i snów - nie jest przypadkowy. "Życie", czy też "codzienność" - bo, myślę, mam sporo do powiedzenia w tym temacie. "Sny", ponieważ jest to coś, czym zajmuję się od lat. Nie tylko rozwijam teoretyczne ozumienie snów, jako zjawiska, ale też i symboli sennych. W praktyce, poza własną, prywatną i intymną pracą ze snami, z własnym śnieniem, z prekognicją - również interpretuję cudze sny. Tutaj mam już spore doświadczenie, które staram się cały czas budować. W 'sennej' strefie mojego bloga znajdziecie głównie moje przemyślenia dotyczące snów i ich rozumienia. Myślę, że w większości będę się odnosić do popularnych w internecie opinii.
W 'życiowej' strefie natomiast, będę pisać o tym, co mnie zastawia, drażni, cieszy - nie tylko o sytuacjach, z którymi się spotykam, ale i w kontekście doświadczenia życiowego, życiowej mądrości i dojrzałości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz